Polecany Pracodawca

Praca Prawnika

Praca w Kancelarii w przeciwieństwie do panującego stereotypu, w cale nie należy do najłatwiejszych. Jest to jedna z bardziej stresujących i wymagających prac biurowych, w szczególności dla ludzi młodych, rozpoczynających swoją karierę. Praca pod dużą presją czasu, kontakt z klientem, duża odpowiedzialność powodują, że wiele osób nie wytrzymuje i rezygnuje z bycia radcą prawnym czy adwokatem.

Warunki pracy w kancelarii

polecany pracodawcaAle czy tak musi być w każdej kancelarii? Czy słowo kancelaria musi się kojarzyć młodym ludziom z wielkim stresem i siedzeniem do późnych godzin wieczornych nad pismami? Wszystko da się pogodzić – wystarczy stworzyć w pracy odpowiednią atmosferę i nie nastawiać się tylko na zysk – w końcu pracujemy by żyć, nigdy na odwrót. W swojej firmie, zawsze kierowałem się dobrem pracownika, jednak przy poszukiwaniu nowych osób do pracy nie miałem jak tego podkreślić – w końcu wszystkie firmy oferują „miłą i przyjazną” atmosferę.

Innowacyjny certyfikat

Przeglądając internet, natknąłem się na stronę certyfikatu „Polecany Pracodawca”. Na początku podszedłem sceptycznie, pomyślałem, że jest to kolejny certyfikat nie oferujący nic poza dyplomem. Ale  im więcej o nim czytałem, tym bardziej mi się spodobał – pomyślałem, to coś akurat dla mojej firmy, w końcu będę mógł się wyróżnić na tle innych kancelarii.

Polecany Pracodawca

Po pozytywnej weryfikacji, oprócz dyplomu i certyfikatu otrzymuj się: naklejkę na witrynę, możliwość posługiwania się logiem w procesach rekrutacyjnych, możliwość zamieszczania ofert pracy oraz badanie porównawcze warunków pracy. Dzięki badaniu można zobaczyć jak nasza firma wypada na tle innych firm, jeśli chodzi o warunki pracy. Dla firm poszukujących pracowników certyfikat polecany pracodawca jest naprawdę wartościowym rozwiązaniem.

Rekrutacja

Warunki pracyPoszukując nowego pracownika, warto zrobić audyt oferowanych przez siebie warunków pracy. Być może okaże się, że nowych pracowników będzie łatwiej pozyskać oferując im dodatkowe benefity czy dodatki socjalne zamiast większego wynagrodzenia. W ostatnim czasie, komfort pracy zaczyna odgrywać ważną rolę przy wyborze nowej pracy. Pamiętajmy więc – nie tylko pieniądze, ale i atmosfera. Stosując tą prosta zasadę, na pewno zbudujemy dobry zespół jak i przyjazną firmę.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Poradnik i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.